Monday, May 18, 2009

TEAM BLOGGERS 1BEAUFORT

Alhamdulillah, dengan izin dan limpah kurniaNya, komuniti blogger di Malaysia, iaitu Team Bloggers 1beaufort dapat ditubuhkan dengan jayanya. Saya bagi pihak Team Bloggers 1beaufort (TB1b) mengalu-alukan penyertaan anda di dalam TB1b ini agar kita semua dapat sama-sama bertukar pandangan dan buah fikiran di samping dapat memberikan info kepada masyaarakat di daerah beaufort seterusnya di negeri Sabah.Penyertaan terbuka kepada semua penggemar dan mereka yang mempunyai laman blog sendiri yang berasal daripada daerah beaufort sendiri. bagi mereka yang luar daripada daerah ini juga di alu-alukan bagi menyertai TB1b ini.Pihak TB1b akan menyusun beberapa program dan aktiviti yang akan lebih kepada mendekati kepada masyarakat sekitar.
Bagi mereka yang ingin menyertai TB1b ini,anda dikehendaki menyertakan
1. Nama
2. Email
3. Alamat Laman Blog
4. Nombor telefon
5. alamat surat menyurat
dan emailkan kepada kliasboy@yahoo.com.

YURAN?
Adakah sebarang yuran atau bayaran dikenakan untuk menyertai team ini? Jawapannya, TIDAK. TB1b hanya memerlukan sokongan, semangat dan sedikit pengorbanan masa daripada para blogger. Namun, untuk program-program tertentu, kita mungkin akan mengenakan sedikit bayaran/sumbangan yang ikhlas daripada anda.

SUMBER?
Kalau tidak ada yuran, dari mana dapat sumber kewangan untuk menampung program? Sumber kewangan untuk program ini adalah daripada sumbangan peribadi beberapa orang blogger dan orang perseorangan serta tajaan daripada pihak tertentu.


No comments:

Post a Comment