Tuesday, May 19, 2009

KDM DIMINTA BERKERJASAMA REALISASI 1 MALAYSIA



BEAUFORT : Setiausaha bahagian UMNO Beaufort,Tuan Haji Jusih Haji Sarin meminta agar semua Ketua Daerah Mengundi (KDM) Parlimen Beaufort agar dapat berkerjasama dalam melaksana agenda parti.

Katanya, melalui kerjasama yang kukuh dan kuat, para ahli disemua peringkat akan dapat merealisasikan Konsep ”Satu Malaysia,Rakyat di dahulukan pencapaian di utamakan” seperti yang telah di perkenalkan oleh Perdana Menteri Malaysia.

”selain itu juga, KDM juga perlu ’turun padang’ bagi memastikan cawangan – cawangan yang di wakili dapat membantu memperkuatkan agenda parti.

Jusih berkata demikian ketika berucap pada majlis perjumpaan bersama Ketua – Ketua Daerah Mengundi bagi kawasan Parlimen Beaufort di Bilik Mesyuarat UMNO Bahagian Beaufort baru – baru ini.

”KDM juga perlu memastikan agar perpaduan dan integrasi di peringkat ahli dan cawangan dapat diperkukuhkan dengan baik,” kata jusih

Menurutnya lagi,setiap ahli – ahli umno perlu di beri perhatian dalam mengenal dasar parti dan polisi kerajaan dengan melaksana aktiviti yang bersesuaian dengan parti dan kebaikan rakyat.

Pada majlis itu,Jusih turut menyampaikan watikah perlantikan KDM bagi kawasan Parlimen Beaufort.

Hadir sama pada majlis itu,Setiausaha Kerja UMNO,Ali Mahmod Zamzam.



No comments:

Post a Comment