Sunday, May 17, 2009

DATIN SERI PANGLIMA NORMILAH SIONG MAHKOTAKAN UNDUK NGADAU BEAUFORT


UNDUK NGADAU BEAUFORT…Perayaan Pesta Kaamatan Peringkat Daerah Beaufort telah diadakan pada sabtu lepas bertempat di Dewan Masyarakat Pa’Musa Beaufort yang telah dirasmikan oleh Timbalan Menteri Perumahan Dan Kerajaan Tempatan Malaysia,Datuk Seri Panglima Haji Lajim Haji Ukin

Pada majlis itu, Affy Jackleyinda Entawan telah di pilih sebagai Pemenang Unduk Ngadau Beaufort 2009 setelah berjaya mengenepikan 13 peserta lain. Affy membawa pulang hadiah berupa Mahkota Unduk Ngadau,Trofi, Barangan Kecantikan Pets Jelita,sejambak bunga dan beberapa barangan lain.

Naib Juara di menangi oleh Kimberly Fay Catharinus dan ketiga di menangi oleh Mariyati Balang yang turut membawa pulang Barangan Kecantikan Pets Jelita dan sejambak bunga.

Isteri kepada Timbalan Menteri Perumahan Dan Kerajaan Tempatan Malaysia,Datin Seri Panglima Hajah Normila Siong telah diberi penghormatan meletakkan mahkota Unduk Ngadau dan selendang kepada Affy Jackleyinda Entawan pada majlis memahkotakan Undau Ngadau Beaufort.

Datin Seri Panglima Hjh Normilah memahkotakan Unduk Ngadau kepada

Affy Jackleyinda Entawan



Kelihatan Affy Jackleyinda Entawan (duduk tengah) di apit oleh Mariyati Balang (kiri bernombor 7) dan Kimberly Fay Catharinus (kanan).Gambar : EAW

No comments:

Post a Comment