Thursday, March 5, 2009

PERTANDINGAN FOTOGRAFI KEBUDAYAAN 2009

Hai Semua....Satu pertandingan fotografi kebudayaan akan diadakan bersempena dengan festival belia beaufort. pertandingan ini akan diadakan pada setiap bulan sepanjang tahun 2009. anda bolehlah menghubungi AJK penganjur di talian 0198072436 atau email sheryphotography@yahoo.com


SYARAT-SYARAT PERTANDINGAN
1. Terbuka kepada semua rakyat Sabah
2. Peserta dibenarkan menghantar TIGA (6) penyertaan dalam satu borang penyertaan sahaja dan layak memenangi salah satu hadiah yang dipertandingkan.
3.Peserta dibenarkan menggunakan gambar dalam bentuk format Digital dan semua penyertaan hendaklah disertakan dengan salinan asal fail digital.
4. Pihak penganjur juga berhak membatalkan mana-mana penyertaan jika didapati tidak menepati kaedah dan syarat-syarat penyertaan.
5.Ukuran gambar 5R bersama keterangan gambar.
6.Yuran Penyertaan sebanyak RM15.00 dan bahan penyertaan tidak akan dikembalikan dan akan menjadi hak milik Biro Kebudayaan Badan Bertindak Belia Beaufort.
7.Pihak penganjur tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakan atau kehilangan pada bahan penyertaan. Semua Kos penghantaran adalah ditanggung sepenuhnya oleh peserta.
8.Pemenang akan dihubungi melalui telefon atau surat
9.Keputusan pengadil adalah muktamad,sebarang surat menyurat atau panggilan tidak akan di layan

HADIAH YANG DITAWARKAN
Johan : Wang Tunai + Sijil
Saguhati : Wang Tunai (3 Peserta) + Sijil

Borang Penyertaan hendaklah dikembalikan sebelum atau pada 23 April 2009
* Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi penganjur
0195828592 / 0138450509 / 0198072436

terima kasih...

2 comments:

  1. Bos...berapa jumlah hadiah yang di sediakan oleh penganjur ni.....kalau tinggi mesti banyak member ambil bahagian tu tapi kalau rendah...he.he.he..memang susah member mau ikut tu bos....

    ReplyDelete
  2. ya. hadiah wang tunai mesti jelas. klu tinggi saya jemput semua photographer yg berforum di Sabah forum tu

    ReplyDelete