Monday, February 9, 2009

KONGSI IDEA

Baru - baru ni pada 8 Ferbuari 09,saya telah berjumpa dengan rakan - rakan sekompeni saya.. dorang ni kira otai lah dalam bidang grafik,photography,video dan editing.. apa lagi,saya pun berkongsi pengalaman mereka. pada sebelah pagi,saya berjumpa ngan mr azami,dia ajar dan berkongsi ngan saya pengalaman beliau dalam bidang fotografi,kerenah pelanggan yang cerewet,editing video dan sebagainya.pas tu sebelah tengahari beliau bawa saya pigi cari peralatan untuk video pula kat centre point.pada masa tu baru lah saya tau tentang beberapa teknik yang saya belum penah jumpa dan praktikkan..pada sebelah malamnya pula,saya berjumpa mr johnny,di sana dia mengajar saya berbagai2 teknik2 grafik..baju bertukar warna,org jadi kembar dan sebagai.memang banyak yang saya pelajari dari mereka..bila saya praktikkan balik,memang seronok. bagi mereka yang minat fotografi,jgn malu untuk bertanya,jgn segan untuk belajar,kerana ini semua akan memberi satu pengalaman baru bagi kita semua....
terima kasih

No comments:

Post a Comment